BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, April 26, 2009

perasaan yang tak tentu hala

27 April 2009

geram, nyampah, meluat, marah , sedeyyy & !#$^&*^%$#@#!$%^UI*^%RT

walaupun arini aku pose tp dalam hati tak dpt nk menggambarkan perasaan aku ni. tgk muke si buntut lebo tu meluat. dahlah talam due muke + tikam org dari belakang, depan baik blakang api dlm sekam eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee GERAM betul..

tgk plak muke si pewaris jari hantu yg paling mude (baru dapat saka ni lepas kakak die berenti) lagi meluat. mcm bagus. baru 3 thn kot keje sini dah upenye mcm die lah paling penting. kalau die takde rnd ni lingkup agaknye. eeeeiii tak paham akulah.

sabar lah hati. ya Allah kuatkan iman ku. berikan aku daya ketahanan jiwa + pikiran yang positive. AMIN

1 comments:

applelady said...

weh...sabor dek...ko tabah2 kan je laa hati tut...